نشریۀ اینترنتی نهضت مقاومت ملی ایران

N A M I R

‏شنبه‏، 2012‏/08‏/11

17

 

 

وضعیت اسف بار مردم وراه حل های فریبکارانه ملایان حاکم

نامیر

امام جمعه تهران:

همه دنیا امروز گرفتار گرانی و بیكاری است ما این را مقدمه حضور امام زمان می‌دانیم

امام جمعه موقت تهران با اشاره به در پیش رو بودن روز قدس اظهار کرد: انشاءالله امسال روز قدس با همه سال‌های گذشته فرق خواهد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین كاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه گفت مردم ما بصیرت كافی را دارند و تحریم‌ها تازگی ندارد؛ چراكه در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر تحریم بر ما آتش می‌گشودند و حالا تحریم‌ها تشدید شده و فكر می‌كنند با فشار می‌توانند ملت به پا خواسته شهید داده ما را از آرمان‌های مقدس خود دور كنند، اما آن‌چه مسلم است این‌ها فرزندان عاشورایی هستند و فشارها ملت حسینی ما را نورانی‌تر می‌كند.

امروز تمام دنیا گرفتار بحران اقتصادی است.همه دنیا امروز گرفتار گرانی و بیكاری است و ما این را مقدمه حضور امام عصر می‌دانیم و بوی پیراهن یوسف به مشام می‌رسد.

در جنگ بدون حضور مردم امكان پیروزی وجود نداشت.‌ این جنگ كه آخرین جنگ تاكتیكی دشمنان است آخرین حربه‌ای است كه می‌توانند استفاده كنند و دیگر تیری در تركش ندارند و باید مدیریت شود و دولت به ملت اعتماد كند و اقتصاد را به دست مردم بدهد تا رونق اقتصادی و تولید را به عهده بگیرند و با الهام از منشور حكومتی علی به مالك اشتر كه در آن آمده بود اول آبادانی ایجاد كنید و بعد از مردم مالیات بگیرید، كمبودها و امكانات مردم بررسی شود و در نهایت مردم به صحنه‌آورده شوند تا مثل همیشه كه بار را از دوش انقلاب برداشته‌اند این بار به وظیفه خود عمل كنند.

مباحث هسته‌یی، صنعت، جنگ و غیره معجزه‌آسا افتخار ‌آفریدند باید مورد توجه قرار گیرند و در كنار آن دعاهای شب‌های قدر به ما باعث بركت الهی شود و گره‌های كور باز شوند.

ایسنا

_________________________________________________________________

مقالات منتشر شده الزاما نقطه نظر، بيانگر سياست و اهداف نشریۀ اینترنتی نهضت مقاومت ملی ایران نميباشند.  حق ويرايش اخبار و مقالات ارسالی برای هیئت تحریریۀ نشریه محفوظ است.