نشریۀ  اینترنتی نهضت مقاومت ملی ایران

N A M I R

‏چهار شنبه‏، 2013‏/02‏/27

 

آرشیو ماه فوریه ۲۰١۳

 

 

 

خطر بازگشت جنگ فرقه‌ای به عراق و نقش ایران

 یک جریان شبه‌نظامی شیعی به نام "جیش المختار" شب‌نامه‌‌ای در یک محله‌ سنی‌نشین بغداد پخش کرده و سکنه محله را در صورت عدم نقل مکان از آنجا، تهدید به مرگ کرده است. گفته می‌شود این جریان با سپاه پاسداران ایران مرتبط است.


روزی روزگاری، ۴۵۵۰۰ تومان؛ یارانه‌ها چقدر می‌ارزد


انقلاب شکوهمند و دلباختگانش - دو

 بی‌گمان سرنگونی‌خواهان آرمان رهائی مردم را در سر، و عشق به میهن را در دل می‌داشتند. ولی آنچه که آنان را به پرتگاه ژرف همکاری با واپسمانده‌ترین نیروهای تاریخ ایران کشاند، این‌بود که از سویی خود انگاشت روشنی از “مردم” و “میهن” نداشتند و از دیگر سو آن “آزادی و رهائی” که آنان بدنبالش بودند، هیچ همانندی با اندریافتهای نوین جهانی مانند “دموکراسی"، “حقوق‌شهروندی” و “حقوق‌بشر” نداشت. بیشینه آنان بدنبال برافکندن دیکتاتوری ستمگران و جایگزینی آن با دیکتاتوری ستم‌کشیدگان می‌بودند.


درگیری‌ بالایی‌‌ها و شکاف بالا و پایین؛ اساس کدام است؟

 خامنه‌ای در حال پرداخت هزینه حمایت از احمدی‌نژاد است. جنس احمدی‌نژاد با جنس سایر عوامل و زیر دستان آقای خامنه‌ای تفاوت دارد. هر تصمیمی از سوی خامنه‌ای برای جدا کردن خود از احمدی‌نژاد یک بازی دو سر باخت است. خامنه‌ای باید بین هزینه و خطر بیشتر از یک سو و اقرار به اشتباه از سوی دیگر یکی را برگزیند. انتخابی که برای او حکم سرکشیدن جام زهر دارد.


نامه ۴۳ اقتصاددان به احمدی‌نژاد

 تحلیل ما گویای آن است که آرایش درونی قوای حاکمیت در کشور بطور بنیادین دگرگون شده‌است و بر اثر آن نظام مدیریت کشور بشدت تنزل یافته است و توان آن برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری علمی و کارشناسی و اجرای کارآمد آن تصمیمات، رو به زوال گذاشته است و همین عامل، تاثیرات انکار ناپذیری بر کارکرد نهادهای اقتصادی گذاشته است. 


جاهل‌ها و لات‌ها، روحانیون و سلاطین

بخش پایانی

 گرایش و تمایل جاهل‌ها و لات‌ها به دو قطب استبداد سلطنتی و استبداد دینی ناشی از اینهمانی‌ها و همپوشی های میان این گروه اجتماعی و دو قطب قدرت است. قلدری، حرف فقط حرفِ من، میل به قدرت و خشونت، قهرمان سازی، عشق به قهرمان ِ مظلوم و جلوه فروشی نمونه هائی از این اینهمانی ها و همپوشی هاست ...


موانع حاکمیت قانون در جمهوری اسلامی ایران

صدیقه وسمقی

 هدف جوامع بشری از برپایی دولت و حکومت، استقرار نظم، عدالت و امنیت در جامعه است که لازمه زندگی انسان، به ویژه انسان متمدن بوده و هست. انسان بر اساس عقل و تجربه بهترین راهکار را برای تحقق این لوازم ضروری زندگی (نظم، عدالت و امنیت) حاکمیت قانون دانسته است و به راستی که تاکنون راهکاری جز این شناخته نشده است.


مگر حاکمیت به سادگی می تواند از شوکِ زندانی کردن آقای خاتمی به در آید؟

محمد نوری زاد:

نباید ترسید و سکوت کرد؛ باید فعال بود و فریاد زد

 ‌این روزها، روزهای تلخ و تنهایی من است. تلخ از این روی که معترضانِ صاحب نام ما – برخلاف من – پذیرفته اند که: ما از همه سوی در محاصره و بن بستیم. و در این بن بست و محاصره، کاری نمی شود کرد جز سکوت. 


انتقادات از "اقدامات تحریک‌آمیز" ایران در آستانه مذاکرات اتمی

 قدرت‌های جهانی روز گذشته اعلام کردند که حاضرند در برابر مصالحه هسته‌ای مشوق‌های "جدی و قابل‌توجهی" به ایران ارائه کنند؛ مشوق‌هایی که در هیچ‌یک از مذاکرات پیشین ارائه نشده بود. اما با در نظر گرفتن تحولات و تحرکات جدید و واکنش قدرت‌های جهانی به گزارش آژانس ٬چشم‌انداز مصالحه چندان روشن به نظر نمی‌رسد.


توهم توطئه

 از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۱۰۶۰ میلیارد درآمد نفتی (از کل درآمد بیش از ۱۲۰۲ میلیارد دلار درآمد نفتی از ابتدا تاکنون) در اقتصاد ایران هزینه شده است...


جمهوری اسلامی، نظامی رو بزوال

حسین اسدی

 بحق این سٶال میتواند برای پاسدار و بسیجی خوزستانی که شاهد است،چگونه اینها سرزمین آباواجدادیش را چنین بی محابا بفروش گذاشته اند، و یا آن پاسدار و بسیجی دیگریکه که هرروز بدلیل تورم و بی ارزش شدن مستمر دستمزدش، در تآمین ضروریترین کالاهای مورد نیاز خود و خانواده اش با مشکلات جدیدی روبرو است، مطرح گردد؟. که به چه دلیلی بازهم بایستی رودرروی هموطنانی قرار گیرد که خواهان تعویض چنین نظامی هستند. 


پول چینی و روسی جایگزین دلار آمریکایی شد

تحریم ها گلوی اقتصاد کشور را می فشارد

 جایگزینی پول چینی با دیگر ارزهای دنیا امروز وابستگی ایران به چین را بیش از هر زمان دیگر می‌کند تا بازار واسطه‌های چینی سکه شود. کالای چینی، پول چینی، ماشین چینی، پوشاک چینی و البته کارگران چینی. بی‌تعارف شاید دیگر بتوان ایران را از نظر اقتصادی یکی از استان‌های چین نامید. 


استخدام فله‌ای "استاد" و به هم ریختن ساختار علمی دانشگاه‌ها

 دخالت مستقیم دولت در استخدام اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها با انتقادهای متفاوتی روبرو شده است. این نگرانی وجود دارد که این دخالت به تمرکز حداکثر اختیارات در دست دولت و کاهش کیفی سطح دانشگاهها منجر شود.


به مناسبت سالگرد انقلاب ۵۷

سرکوب‌های بعد از انقلاب به روایت غلام‌حسین ساعدی

 چنین بود که دهاتی‌ها و ساکنان شهرهای کوچک برای پیدا کردن کار به طرف شهرهای بزرگ هجوم می‌آوردند و بدین‌سان حاشیه‌نشینی وسیعی پیدا شد که در برپایی رژیم جدید نقش عمده‌ای را بر عهده گرفت. دستجات لومپنی و بیکاره و حاشیه‌نشین‌های کوچ‌کرده که بیشترشان مذهبی بودند و هیچ‌وقت شغل ثابتی نداشتند، با حضور ملایان در صحنه‌ قدرت، شغل ثابتی پیدا کردند، و آن شرکت مدام در مراسم دسته‌جمعی بود، جماعتی که وسایل کارشان عبارت بود از مشت و لگد و چوب و چماق و زنجیر و پنجه بوکس و اسلحه‌ گرم و کار ثابت‌شان حمل عکس‌ آیت‌الله‌ها و ملاها، حمل عَلَم و کُتَل، سینه‌زدن و بر سر کوبیدن و نعره کشیدن و مهم‌تر از همه نعش‌کشی.


هدفمندی یارانه‌ها کسری ۱۷ هزار میلیارد تومانی دارد

 بنا به گزارش ‌نهادهای نظارتی، با توجه به برداشت‌های غیرمجاز سازمان هدفمندی یارانه‌ها، کسری بودجه این سازمان تا پایان سال جاری به حدود ۱۷هزار میلیارد تومان خواهد رسید.


پژوهش؛ قربانی نظامی‌گری حکومت

 دولت برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظامی خود نه تنها اعتبار مربوط به بخش نظامی را بیشتر کرد، بلکه بخشی از بودجه سایر نهاد‌ها را نیز به امور دفاعی اختصاص داد. ۵۷ میلیارد تومان از اعتبار پژوهشی کشور به صورت اختصاصی به پژوهش‌های دفاعی اختصاص یافته است.


پارسی پیروزمند

رامین کامران

 ظرف سی و چند سال اخیر همه شاهد ناکامی کوشش های ایدئولوژیک حکومت در زمینهُ زبان بوده ایم. ولی بارزترین بخش این ناکامی که در اینجا مورد نظر من است، اجبار در رفتن به راه ساختن لغات فارسی است که از سوی فرهنگستان ادامه یافته و نیز ترویج این لغات در نهادهای دولتی و توسط رسانه های حکومتی در کل جامعه، با ضرب اهنگی که در تاریخ معاصر ایران نظیر ندارد.


مرکز پژوهش‌ها: ایران رکورددار میزان تورم در منطقه


رطب خوردن رهبر؛ راز بی‌توجهی به هشدارهای اوست!


نامه مصطفی تاج‌زاده به آیت‌الله خامنه‌ای

ایران الگوی دیکتاتوری منطقه شده است

 در عصر ارتباطات و حاکمیت گفتمان دموکراتیک، کدام ملت رشید و آزاده‌ای را سراغ دارید که بپذیرد هفتاد درصد اختیارات حکومت را یک جا در اختیار یک نفر بگذارد. آن هم در حالی که وی در برابر نهادهای حکومت عملاً پاسخ گو نباشد و نقد عملکردش در عرصه عمومی (دانشگاه ها، انجمن ها و …) ممنوع باشد؟ چنین حالتی که هم اکنون در ایران حاکم است از نظر مردمی که انقلاب کرده‌اند، مطرود است. در جهان معاصر حکومت مطلقه فردی، مطلقاً جاذبه ندارد."


اعتراض گسترده به اظهارات ضد ایرانی طائب:

خوزستان جان ایران است؛ این خاک فروشی نیست


آیا جمهوری اسلامی در ماه عکس کره شمالی را می‌بیند؟

 رابطه هرچه نزدیکتر با کره شمالی مستلزم شباهت بیشتر حکومت ایران به حاکمان آن و افزایش نظامیگری و نظام سیاسی بسته نیز هست.


تحریم معامله طلا، سنگی دیگر در سنگلاخ اقتصاد ایران

 دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران آغاز شده است. این تحریم‌ها معاملات فلزات گرانبها با ایران را هم ممنوع کرد. 


مطالبات اقتصادی کارگران ایران و پاسخ حکومت

 یکی از معضلات جامعۀ کارگری ایران در حال حاضر حقوق های معوقه ایست که گاه از بیش از دو سال پیش پرداخت نشده اند. در نبود آمار و شاخص های دقیق اقتصادی هیچ رقمی در مورد این بخش از نیروی کار کشور که با معضل حقوق های معوقه روبرو هستند در دست نیست. 


مهدی طائب:

سوریه از دست برود تهران را هم نمی‌توانیم حفظ کنیم


 

 

تسلیت

با اندوه بسیار از درگذشت هوشنگ کشاورز صدر آگاه شدیم.

هوشنگ کشاورز صدر ایرانی آزاده و فرهیخته ای بود که درس میهن پرستی وعلاقه به آزادی وسعادت انسان را در مکتب مصدق بزرگ آموخته، تمام عمر بدان وفادار مانده، در راه آن ایستادگی ومبارزه کرده بود. او که این مبارزه را در بدوِ جوانی در صفوف جبهه ملی ایران آغاز کرده بود در سالهای پس از ۲۸ مرداد در صف سازمان دانشجویان دانشگاه تهران (وابسته به جبهه ملی ایران)  فعالیت می کرد. وی، بعد ها، در طی سالیان تحصیل و تحقیق خود، در مؤسسه ی تحقیقات اجتماعی که زیر نظر دکتر غلامحسین صدیقی تاسیس شده بود در پژوهش های جامعه شناختی این نهاد خاصه در زمینه ی کشاورزی و زندگی عشایر ایران فعالیت کرده بود.

نهضت مقاومت ملی ایران درگذشت هوشنگ کشاورز صدر را به همسرش سرکار خانم زریون کشاورز صدر، به فرزندان گرامی اش، مازیار و بهارهوهمچنین به کلیه دوستان و دوستداران وی و اعضای خانواده ملیون ایران تسلیت میگوید.

روانش شاد.

۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۱

نهضت مقاومت ملی ایران 


پروند ی هسته ای ایران

پایان مذاکرات نمایندگان ایران و آژانس در تهران

 ایران در حالی از رفع برخی اختلاف‌ها با آژانس خبر داد که نشست تهران با نمایندگان آژانس درباره برنامه اتمی ایران عملا بدون نتیجه به پایان رسید. کاترین اشتون ایران را به انعطاف‌پذیری دعوت کرد.


مردم قادر به تامین هزینه درمان نیستند

ارز دولتی خرج پورشه می شود نه دارو

 امسال ۵۰ هزار میلیارد تومان در بخش دارو و درمان هزینه شده که بیماران حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان آن را پرداخت کرده اند. سال قبل ۴۰ هزار میلیارد تومان در بخش دارو و درمان در کشور هزینه شده که ۲۵ هزار میلیارد تومان آن را مردم پرداخت کرده اند که این هزینه‌ها دیگر از سوی مردم قادر به تامین نیست ...


مصاحبۀ علی لیمونادی با

دکتر بختیار

و

سی و چهارمین سالگرد انقلاب


جاهل ها ولات ها، روحانیون و سلاطین

بخش نخست و بخش دوم

 چرا جاهل ها و لات ها جذب دو قطب قدرت سلطنت و روحانیت شده اند؟ ریشه های روان شناختی این تمایل تا حد شیفتگیِ گروه اجتماعی جاهل ها و لات ها به قدرت سیاسی و تشیع از کجا آب می خورند. امروز نسل دوم و سوم شعبان جعفری ها، طیب حاج رضائی ها، برادران حاج عباسی ها، حسین اسمعیلی پورها، ناصر حسن خانی ها و باقر فروتن ها چه می کنند؟ ...


خامنه‌ای و فلاکت ملت

 سرانجام انتظار ذوق‌زدگان به پایان رسید و خامنه‌ای رهبری که می‌خواهد از نظر قاطعیّت بر روی دست خمینی بلند شود، نابخردانه پاسخ منفی داد و گفت: «کسانی که از مذاکره با امریکا سخن می‌گویند، ساده لوح‌اند؛ و تنها ساده لوحان از مذاکره با امریکا استقبال می‌کنند و خوشنودند...»


انقلاب شکوهمند و دلباختگانش

 «انقلاب اسلامی نه تنها بی‌خردانه‌ترین کار در تاریخ کشور ما، که یکی از بیهوده ترین خیزش‌های تاریخ جهان بوده است، زیرا با برافکندن ساختاری که اگرچه خودکامه و سرکوبگر بود و می‌کشت و شکنجه می‌داد، ولی هم ایران‌گرا بود و هم رفرم‌پذیر، خود را دچار ساختاری کرد که هم در کشتار و شکنجه و سرکوب گوی از همگان ربوده است و هم ایران را قربانی اسلام می‌کند و تا بنیان ایران و ایرانی برنکند، برنمی‌افتد»

     


چرا نسل جوان ایرانی، انقلاب ۵٧ را "ناکام" توصیف می‌کند؟

 کوشش ما این بود کسانی را هم در میان جوانان پیدا کنیم که گرچه در تدارک انقلاب نقش نداشته اند، اما از "مواهب" آن سود جسته و از دستاوردهای آن خشنود باشند. ناکامی ما در این عرصه، شاید معنایش این نباشد که هیچ جوان هوادار انقلاب وجود ندارد، اما شاید بتوان نتیجه گرفت که این نوع جوانان بدلیل اندک بودن شمارشان، بسهولت قابل دسترس نیستند و یا بدلیل دشواری دفاع از "دستاوردهای انقلاب "در این روزها، خود را چندان آفتابی نمی کنند.


توهّم خامنه ای:

اندک اندک جمع یاران می رسند

 برخی قدرت های جهانی تصمیم گرفته اند با حکومت جمهوری اسلامی کنار بیایند. آنها به این نتیجه رسیده‌اند که در چند سال گذشته، میدان باج گیری از ایران را برای روسیه و چین، خالی گذاشته‌اند و از ریخت وپاش‌های سران جمهوری اسلامی، سهم زیادی نصیب آنها نشده است... آنها اکنون که تصمیم به مصالحه پشت پرده با نظام جمهوری اسلامی گرفته‌اند نیازمند آن هستند که پای مردم ایران را به میان بکشند و منت مصالحه را بر سر ملت ایران بگذارند.


مبادلۀ نفت در برابر غذا، دومین مرحله از جنگ نرم

 هدف ساده اجرای تحریم‌های تازه بالا بردن هزینه تجارت با ایران و محروم ساختن جمهوری اسلامی از درآمدهای نفتی است. نتیجه ساده اجرای مرحله تازه تحریم‌ها، سقوط واحد پول ملی ایران، افزایش ارزش ارزهای خارجی، افزایش تورم، کمبود کالا، توسعه قاچاق، کاهش مسافرت‌های خارجی و در تجربه‌ای مشابه با آنچه در عراق پانصدهزار قربانی ناشی از گرسنگی و بیماری بر جای گذاشت، افزایش تلفات انسانی ناشی از فقر است.


اعتصاب مطبوعات، آقای خمینی و شاپور بختیار


  

برنج ۷۰۰۰ تومان، مرغ ۶۳۰۰ تومان، تخم مرغ ۷۵۰۰ تومان

مردم قربانی اختلافات اقتدارگرایان حاکم


اعلامیه ی نهضت مقاومت ملی ایران

به مناسبت سالگرد ٢٢ بهمن


اعتصاب مطبوعات:

نقش بختيار و خمينی و ماجرای يک دسيسه خيانت‌بار

 دکتر شاپور بختيار در مذاکره با اعضای هيئت مديره سنديکای نويسندگان و خبرنگاران ايران:

”درباره من، هرچه می خواهيد بنويسيد و انتقاد کنيد. از سوی من اعتراضی نخواهيد شنيد. اما آن حرفی را که در آغاز بحث گفتم فراموش نکنيد صدای نعلين آخوندها از صدای چکمه نظاميان خطرناک تر است و در صورت به قدرت رسيدن آخوندها، شما خودتان نخستين قربانيان آن ها خواهيد بود. (۱۵ديماه ۱۳۵۷ خورشيدی، زعفرانيه، تهران)


خامنه‌ای پیشنهاد آمریکا برای مذاکره را رد کرد

 آیت‌الله خامنه‌ای پیشنهاد معاون رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره میان دو کشور را رد کرد. او گفت استقبال از پیشنهاد مذاكره آمریكا "از روی ساده لوحی یا غرض" است. احمدی‌نژاد و وزیر خارجه‌ی او از پیشنهاد بایدن استقبال کرده‌اند.


متهم: چهار برادر از پنج برادر

فساد اقتصادی در خاندان لاریجانی

 در جریان استیضاح وزیر کار در مجلس، نام یکی دیگر از اعضای خانواده لاریجانی توسط محمد احمدی نژاد مطرح شد تا پرونده فساد یکی از بانفوذترین خانواده های جمهوری اسلامی همچنان باز بماند.


تحریم‌های تازه آمریکا علیه ایران:

نفت در برابر کالا

 از روز چهارشنبه، ۱۸ بهمن (۶ فوریه)، دولت آمریکا مقررات جدید تحریم تجاری، فنی و مالی علیه جمهوری اسلامی ایران به اجرا گذاشت که براساس آن، روابط مالی خریداران نفت ایران با این کشور محدودتر می‌شود.


رهبری که دیگر 'فصل‌الخطاب' نیست

 بحران اقتداری که آیت‌الله خامنه‌ای بعد از انتخابات ۱۳۸۸ با آن روبه‌رو شد، نه تنها ترمیم نشده بلکه ابعادی تازه پیدا کرده است. مردی که روزگاری با یک نهیب به دعواهای سیاسی پایان می‌داد، این روز‌ها حرفش در لایه اول مدیریتی کشور هم شنیده نمی‌شود. سخنان رهبر ایران، دیگر نه تنها "فصل‌الخطاب" نیست، بلکه تفسیر و مصادره به مطلوب هم می‌شود.


گزارش وال استریت ژورنال از شرایط مذاکرات هسته‌ای آینده

آمادگی مذاکره و بدبینی غرب

 مقامات آمریکا و اروپا روز یکشنبه گفتند، محتاطانه امیدوار هستند که ایران ظرف چند روز آینده حضور خود در قزاقستان را طی نامه‌ای به خانم اشتون اعلام کند، اما آن‌ها نسبت به آمادگی و توانایی ایران در تعهد به مذاکرات با هدف متوقف کردن تولید سلاح هسته‌ای مشکوک هستند.


احمدی نژاد مشتاق عزل است ورهبر خواستار لجن مال شدن او

 اقدامات چند ماه اخیر احمدی نژاد که با سخنان امروز او در جلسه استیضاح وزیر کار به اوج رسید را نمی توان تنها ناشی از شهوت قدرت نمایی او دانست. 


گناهکار بلخ و استیضاح آهنگر مربوطه


مذاکره با امریکا به مثابه فرصت

 مشکل اصلی ما در رابطه با مسائل مختلف و مخصوصا عرصه سیاست خارجی در گرو امریکا است. بدین مضمون که عامل اصلی ۱+۵ امریکا است. مادامی که ما مشکلاتمان را با امریکا حل نکنیم قطعا دچار نارسایی‌هایی خواهیم بود. 


کاهش ۷۵ درصدی قدرت خرید کارگران ایران در سال گذشته


لایحه گذرنامه یا اسارت زن؟


«تشدید سرکوب و محدودیت در ایران در آستانه انتخابات»

 گزارش دیده‌بان حقوق بشر در ادامه با اشاره به این که ایران یکی از شدیدترین قوانین جزایی دنیا را دارست، از اعدام ۵۰۰ نفر در این کشور در خلال سال ۲۰۱۲ خبر می‌دهد که یا در زندان‌ها یا در ملاء عام به دار آویخته شده‌اند. 


سال ۹۲ اوج بحران ناکارآمدی اقتصادی در ایران

 آنچه بیش از همه منشا نگرانی مقامات ایران به نظر می رسد بروز بحران های محتمل اجتماعی از جنس کاملاً جدیدی است که ریشه در بحران معیشت و مشکلات اقتصادی دارند و در صورت امتزاج شان با مطالبات سیاسی انباشت شدۀ طبقۀ متوسط می توانند به تهدیدی سهمگین برای کل نظام سیاسی حاکم بدل شوند.


روزشمار دولت بختيار

– پانزدهم بهمن ١٣٥٧

 بختیار: جمهوری اسلامی برای من به تمام معنی مجهول است

شاپور بختیار، نخست وزیر، دیشب در یک گفتگوی تلویزیونی بر مواضع قبلی خود پای فشرد. وی گفت با این حرکات رهبر و رهرویی که ما می بینیم، انقلابی که ما می خواستیم مفهوم واقعی خودش را از دست داده است. وی گفت ترور آزادی ٢۵ سال کافی بود و من در برابر دیکتاتوری جدید که مهیب تر از قبلی می تواند باشد مقاومت می کنم. وی در این مصاحبه به مقایسه سابقه و افکارسیاسی خود با آیت الله خمینی پرداخت و گفت که گذشته سیاسی آیت الله از سال ١٣٤٢ آغاز می شود در حالی که وی از سال ١٣١٨ برای آزادی و علیه فاشیسم در اسپانیا جنگیده است 


روزنامه اطلاعات چهاردهم بهمن

بختیار: دموکراسی را وجه المصالحه سازش با خمینی نمی کنم

 روزنامه اطلاعات چهاردهم بهمن در صفحه دوم خود بخش هایی از چند مصاحبه نخست وزیر با رسانه های گروهی خارجی را آورد. بختیار در مصاحبه با رادیو کانادا گفت: «هر نوع دگرگونی در حکومت ایران باید از راه انتخابات آزاد صورت گیرد و نه توسط گروهی مردم هیجان زده که در خیابان به راه می افتند.» وی گفت که مایل است با آیت الله خمینی دیدار کند، اما آیت الله باید درک کند دولت من قانونی و تنها دولت در ایران است.


مقالات منتشر شده الزاما نقطه نظر، بیانگر سیاست و اهداف نشریۀ اینترنتی نهضت مقاومت ملی ایران نمیباشند.

حق ویرایش اخبار و مقالات ارسالی برای هیئت تحریریۀ نشریه محفوظ است.