نشریۀ اینترنتی نهضت مقاومت ملی ایران

N A M I R

‏سه شنبه‏، 2022‏/22‏/11

 

 

 

  •  تهدید به بازداشت ارس حاجی‌زاده فرزند حمید حاجی‌زاده قربانی قتل‌های زنجیره‌ای

ارس حاجی‌زاده فرزند حمید حاجی‌زاده شاعر و دبیر ادبیات اهل کرمان که و قربانی قتل‌های زنجیره‌ای در کرمان از تهدید خود به «بازداشت» خبر داده است.
حمید حاجی زاده در شهریور ماه ۱۳۷۷ و در جریان وقوع قتل‌های زنجیره‌ای در کرمان همراه با فرزند خردسالش کارون با ۲۷ ضربه کارد به قتل رسید. قاتلان به کارون نیز ۱۶ ضربه چاقو وارد کرده بودند.
ارس حاجی‌زاده روز سوم دی‌ماه ۱۴۰۱ در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که محل کسب او از تاریخ ۱۵ آذر تا ۳۰ آذر به مدت دو هفته پلمب بوده و بعد از «کلی بازجویی در اماکن، پلیس امنیت و رفتن به شعبه ۱۷ بازپرسی با گذاشتن وثیقه ملکی و اخذ تعهد محضری» موفق به فک پلمب شده است.
آقای حاجی‌زاده در ادامه نوشته است پس از تمام این اتفاقات که مشخص نیست چرا رخ داده روز سوم دی‌ماه با او تماس گرفته شده و به او گفته‌اند به شعبه ۵ دادگاه انقلاب مراجعه کند.
بر اساس آنچه ارس حاجی‌زاده نوشته است تماس گیرندگان در پاسخ به پرسش او که چه اتهامی دارد گفته‌اند «بيا خودت متوجه میشوی نیایی جلب می‌شوی.»
شمار زیادی از شهروندان صاحب کسب و کار طی روزهای اخیر از پلمب فروشگاه‌های خود با اتهام «تعطیلی همزمان با اعتصابات سراسری» خبر داده‌اند.

 

یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱

_______________________________________________________________

مقالات منتشر شده الزاما نقطه نظر، بيانگر سياست و اهداف نشریۀ اینترنتی نهضت مقاومت ملی ایران نميباشند.